Série malých motorových člunů, použitelných pro pohon veslami, ale hlavně pro pohon závěsným motorem. Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Série malých motorových člunů, použitelných pro pohon veslami, ale hlavně pro pohon závěsným motorem. Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Větší šířka vám poskytne dostatek prostoru v lodi a mnohem větší pohodlí. Na výrobu byl použit prvotřídní PVC materiál o síle 1100g/m2, spoje jsou svařované. Na vrchu člunu je záchytné lano, popruhy, rohatinky na vesla a elastické držáky na jejich upevnění. Člun lze dále dovybavit rychloupínacími držáky Fasten, díky nimž snadno připnete sondu na sonar, obrazovku sonaru, držák prutu, držák na kamery, mobily atd či kotvící háčky a rolny. Člun je dodáván s přenosnou taškou, vesly, lavičkou, nafukovací pumpou a opravnou sadou v tubě. 5 let záruka na materiál a spoje.
XCAT 270 Barva – olivově zelená Podlaha – nafukoavcí AIR Délka – 270cm Šířka – 170cm Vnitřní rozměry – 203x86cm – Průměr válců – 42cm Počet komor – 3+1
Je vybaven dvojitým příčníkem, díky čemuž je tento člun o délce 240 cm mimořádně prostorný a opravdu snadno se do něj nastupuje a vystupuje. Člun je vyroben ve stylové olivově zelené barvě, která je pro lov kaprů typická.
• Nafukovací podlaha (nejsou potřeba žádné těžké hliníkové podlahové desky) • 0,90mm silné PVC v olivově zelené barvě • 105cm dlouhé hliníkové sedátko • Konstrukce katamaránu pro lepší a hospodárnější jízdní vlastnosti • Dodává se se dvěma 2-dílnými hliníkovými vesly o délce 171cm • Hmotnost: cca 37kg • Vnější rozměry: délka 240cm, šířka 185cm, výška 52cm • Vnitřní rozměry: délka 185cm, šířka 93cm, výška 25cm • Včetně praktické transportní tašky • Certifikát CE • Maximální síla motoru: 6hp • Maximální nosnost: 350kg
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze. Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Belly boat je vybaven velkou pohodlnou nafukovací sedačkou. Sedačka má extra hrubé sedadlo, takže budete sedět vysoko a v suchu nad vodou. Konstrukce do tvaru V, stabilní, komfortní, bezpečnostní ventily, rychlé nafouknutí a vyfouknutí, to jsou přednosti Belly boatu Beast. Odolné a odnímatelné vaky jsou vybaveny kabelovou zásuvkou pro zapojení sonaru nebo baterie. Na přední straně se nachází metr na měření ryb. Belly boatu je dodáván s pumpou, sadou na opravu a transportní taškou. Technické údaje: – materiál 0,7mm PVC – 50cm metr pro okamžité zjištění míry – odnímatelné ramenní popruhy pro pohodlný transport – držáky prutů na suchý zip – reflexní logo Beast pro lepší a bezpečnou viditelnost na vodě Materiál: vysoce kvalitní 0,7mm PVC Maximální zátěž: 150kg Váha: 13,90kg
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skládací podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru. Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají lamelovou skládací nebo pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. V základnej výbave člnov je 1-2 ks lavička, 2 ks veslá, nafukovacia nožná pumpa, prepravný vak, opravná sada, návod na obsluhu. Lamelová podlaha je zložená z lamiel, ktoré sú na boku spojené rovnakým materiálom aký je použitý na výrobu člnov Kolibri. Jednotlivé diely podlahy sú vyrobené z vodeodolnej preglejky, ktorá má protišmykovú úpravu. Po vybratí podlahy z člna je možné jednotlivé diely zložiť na seba do kompaktných rozmerov. Pri nafukovaní člna sa podlaha jednoducho vloží na dno člna.
Snadno ovladatelný Kompaktní, malá hmotnost, kvalitní provedení Jednoduchá obsluha – snadno lze rozbalit i sbalit Vyrobeno z PVC 850g/m2 , tl.0,7mm Výborný poměr cena – kvalita
Standartní výbava
taška na přenášení sada na opravy 2 rozložitelná vesla 2 odnímatelné sedačky nožní pumpa záchytné lano na bocích zapuštěné ventily madla pro přenášení
Technické parametry Délka 280 cm Šířka 150 cm Počet komor 3+1 Hmotnost 41 kg Max. zatížení 360 kg Max. osob 4 Délka nohy motoru S (krátká) Max. motor 10 HP Podlaha dřevěná Skladovací rozměry 1,1 x 0,68 x 0,38 m CE kategorie C Barva zelená
Podlaha je vyrobena z vícevrstevného PVC.
Konstrukce do tvaru H, stabilní, komfortní, bezpečnostní ventily, rychlé nafouknutí a vyfouknutí, to jsou přednosti Belly boatu Pulse Pro XCD.
Díky nízké hmotnosti můžete Belly boat přenášet v ruce a tak být velmi rychlý při přemisťování z místa na místo. Další předností je transport na zádech pomocí popruhů, které se nacházejí na spodní straně podlahy.
Na přední straně se nachází metr na měření ryb. Dále se na přední straně a bocích nacházejí úchyty prutů.
Belly boat je vybaven velkou pohodlnou sedačkou s opěradlem, po stranách se nacházejí tašky na nástrahy a jiné potřebně věci při lovu.
Belly boat je dodáván s lepící sadou na opravu.
Rozměry: 138 x 108 x 58cm
Váha: 5,30kg
Podlaha je vyrobena z kvalitního nylonu se zvýšenou oděruschopností.
Konstrukce do tvaru H, stabilní, komfortní, bezpečnostní ventily, rychlé nafouknutí a vyfouknutí, to jsou přednosti Belly boatu Pulse XCD.
Díky nízké hmotnosti můžete Belly boat přenášet v ruce a tak být velmi rychlý při přemisťování z místa na místo. Další předností je transport na zádech pomocí popruhů, které se nacházejí na spodní straně podlahy.
Na přední straně a bocích nacházejí úchyty prutů.
Belly boat je vybaven velkou pohodlnou sedačkou s opěradlem, po stranách se nacházejí tašky na nástrahy a jiné potřebně věci při lovu.
Belly boat je dodáván s lepící sadou na opravu.
Rozměry: 138x108x58cm
Váha: 4,75kg
Konstrukce do tvaru V, stabilní, komfortní, bezpečnostní ventily, rychlé nafouknutí a vyfouknutí, to jsou přednosti Belly boatu Ripple XCD. Další předností je transport na zádech pomocí popruhů, které se nacházejí na spodní straně podlahy.
Na přední straně se nachází metr na měření ryb. Dále se na přední straně a bocích nacházejí úchyty prutů. Belly boat je vybaven velkou pohodlnou sedačkou s nastavitelným opěradlem. Belly boatu je dodáván s pumpou, sadou na opravu a transportní taškou. Materiál: vysoce kvalitní PVC a 1000D polyester Maximální zátěž: 160kg Rozměry: 150 x 112 x 60cm (d x š x v) Váha: 10kg
Tento druh rybolovu je stále populárnější díky své velkolepé povaze a zvýšeným šancím na dosáhnutí velkých plachých kaprů. Aby splňovaly standardy dnešního náročného lodního rybáře, byly lodě primárně navrženy tak, aby byly spolehlivé, robustní a velmi stabilní na vodě.
Vysoce odolná tmavě olivově zelená látka, materiál 50% PVC / 50% polyester
2 x dvoudílná hliníková vesla v matné černé barvě
4 Strategicky umístěné madla
Nastavitelné sedátko z námořní překližky
Nerezový upevňovací kroužek tažné kotvy na přední straně
Podlaha vzduchová rohož
Těžký držák motoru
Nafukovací kýl pro zvýšenou stabilitu
Nožní pumpa, sada na opravu
Odolná taška na přenášení
Tento druh rybolovu je stále populárnější díky své velkolepé povaze a zvýšeným šancím na dosáhnutí velkých plachých kaprů. Aby splňovaly standardy dnešního náročného lodního rybáře, byly lodě primárně navrženy tak, aby byly spolehlivé, robustní a velmi stabilní na vodě.
Vysoce odolná tmavě olivově zelená látka, materiál 50% PVC / 50% polyester
2 x dvoudílná hliníková vesla v matné černé barvě
4 Strategicky umístěné madla
Nastavitelné sedátko z námořní překližky
Nerezový upevňovací kroužek tažné kotvy na přední straně
Podlaha vzduchová rohož
Těžký držák motoru
Nafukovací kýl pro zvýšenou stabilitu
Nožní pumpa, sada na opravu
Odolná taška na přenášení
Série malých motorových člunů, použitelných pro pohon veslami, ale hlavně pro pohon závěsným motorem. Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Série malých motorových člunů, použitelných pro pohon veslami, ale hlavně pro pohon závěsným motorem. Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skládací podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru. Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Ľahký veslový čln s lamelovou podlahou. V základnej výbave je 2ks lavička, 2ks veslá, nafukovacia nožná pumpa, prepravný vak, opravná sada, návod na obsluhu, držiak motora. Lamelová podlaha je zložená z lamiel, ktoré sú na boku spojené rovnakým materiálom aký je použitý na výrobu člnov Kolibri. Jednotlivé diely podlahy sú vyrobené z vodeodolnej preglejky, ktorá má protišmykovú úpravu. Po vybratí podlahy z člna je možné jednotlivé diely zložiť na seba do kompaktných rozmerov. Pri nafukovaní člna sa podlaha jednoducho vloží na dno člna.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení.
Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 750g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je jedna lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu. BEZ DRŽÁKU MOTORU!
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 750g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je jedna lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 750g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je jedna lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze. Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skládací podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skladací podlahou. V základní výbavě je: 2 ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod na obsluhu, držák motoru.
Pevná podlaha je složená z dílů, které jsou spojené do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobené z voděodolné překližky, která má protismykovou úpravu. Po vyndání podlahy ze člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru. Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skládací podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru. Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcátko na upevnění motoru. Čluny mají lamelovou skládací nebo pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. V základní výbavě člunů je 1-2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. V základní výbavě člunů je 1-2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze. Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 950g / m2. Speciální řada člunů od značky Kolibri s označením DL. Tato řada člunů má nafukovací kýl, ale zároveň je osazena pevnou podlahou bez vyztužených částí. Výhodou oproti člunem s označením D je výrazně nižší hmotnost při zachování nafukovacího kýlu. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu. můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z hliníkových profilů, vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z hliníkových profilů, které mají protiskluzovou úpravu. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 950g / m2. Speciální řada člunů od značky Kolibri s označením DL. Tato řada člunů má nafukovací kýl, ale zároveň je osazena pevnou podlahou bez vyztužených částí. Výhodou oproti člunem s označením D je výrazně nižší hmotnost při zachování nafukovacího kýlu. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu. můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Podlaha člunů je hliníková vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z hliníkových profilů vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z hliníkových profilů, s protiskluzovou úpravou. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.